Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου 2014

ΤΩΡΑ ΓΑΜΩ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ (ΠΥΡΓΙΩΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ)

Τώρα γαμ τ μάνα μου κα τρίζουν ο εκόνες
μ καταριονται ο θεο σ ντρέμουν ο λαγόνες

τ
ρα γαμ τ μάνα μου κα χύνει σ μοσχάρι
τ
μονα της σφυροκοπ τζάλινο παπάρι

τ
μήτρα πο μ ξέρασε μ μσος ξεπατνω
σ
ν ρρωστο κοπρόσκυλο τ γκλο της ργώνω

γαμάω μάνα κα
γελ, πετάω στ οράνjα
σ
δαίμονας κορδώνομαι κα χύνω τα ταβάνjα

κωλογαμ
τ μάνα μου γιατ εμ νας Πυργιώτης
ε
μαι ντας μαυρειδερς κα χύνω στ μπρωκτό της

live γαμ
τ μάνα μου σ λα τ κανάλια
κοζάρουν κα
τ μπαίζουνε ο φίλοι τ χρεπάλια

τ
βρίσκουμε μ LSD, μ Ecstasy κα πάκια*
γουστάρουμε τ
Σαταν γιατ εμαστε πρεζάκια

σ
ζωνταν μετάδοσι πίπα στριφτ μο δίνει
νάποδα μ καβαλ κα τ μουνί της χύνει

ἱππεύει τὸ πουτσάρι μου, χοροπηδᾷ μὲ λύσσα
καὶ μὲ τὴν κλειτορίδα της μὲ πιτσιλᾷ μὲ χύσα

χύνει γερὰ κι ἀπανωτά, τριγύρω σκουϊρτάρει
ἀχνίζει τὸ δωμάτιο κι ὁ κῶλος της σκορτσάρει

τὸ πουτσοκέφαλο σφιχτὰ τὸ πιπιλᾷ σὰν χύνῃ
καὶ τὰ ἀρχίδια μου ζουλᾷ σὰν χύσια καταπίνῃ

ε
μ π τὸν Πργο ῥὲ μουνιά, μ σφαρες σς τρυπάω
τ
γαμημένα σας παιδιὰ χέζω κα κατουράω


*τριπάκια

5 σχόλια:

  1. Τι απέγινε ο ΤΑΦΟΓΑΜΗΣΙ; Τον μάζεψαν και τον κλείσαν στο Δρομοκαϊτειο;
    Κρίμα και πίστευα ότι θα μπορούσε να πάρει Νόμπελ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε πανύβλακα, το Χυσοτάφι είναι η συνέχεια του Ταφογαμήσι.

      Διαγραφή
    2. Η συνέχεια του Χυσοτάφι ποιά είναι;

      Διαγραφή
    3. Δεν νόμιζω ότι τέλειωσε. Απλά, ανανεώνουν αραιά.

      Διαγραφή
    4. ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΑΣ ΜΕΣΑ. ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΚΟΙΛΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΑΜΕ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΠΥΡΓΙΩΤΗΣ ΔΙΝΑΡΙΚΟΣ ΣΕΡΒΟΣ ΝΤΑΗΣ

      Διαγραφή